Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat itt olvashatsz »

10.990 Ft
500 Ft azonnali kedvezmény regisztrációért
Ingyen szállítás 40.000 Ft-tól
5% Törzsvásárlói kedvezmény 60.000 Ft vásárlás felett

Megnéznéd? Kipróbálnád? Személyesen vennéd át? Látogass el bemutatótermünkbe!

CURIOCITY Bemutatóterem, átvevőpont Budafoki út 31.

(Kattints a képre, nézd meg a videót, mi mindennel várunk!)

Címünk: XI. Budafoki út 31. 

Nyitva tartás: H-P 10-18 óráig

SmartGames Lovas Klub - logikai játék

Elérhetőség: Raktáron
Futárszolgálattal várhatóan ekkor kapod meg: 2024. november 25.
Szerezhető CC pontok: 220
Várható szállítási díj: 1.290 Ft

Használd a logikád, segíts a lovaknak a célba ugratni!

 

A Smart Games Lovas Klub játékában akadálypályát kell kialakítanod, és a lovasnak a megfelelő sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérjék a célt. Készen állsz a 80 feladvány megoldására?

Pattanj a nyeregbe a Lovas Klub fejlesztőjátékkal! Már 7 éves kortól játszható, de nagyobb gyerekeknek sőt, akár felnőtteknek is tartogat kihívást. Fejleszti a kognitív képességeket, beleértve a vizuális téri orientációt, a tervezést és a problémamegoldást.

10.990 Ft
Kedvenceim közé teszem

Ismerkedj meg vele közelebbről!

Hogyan kell játszani a Lovas klub egyszemélyes logikai játékot?

Válassz egy feladványt. Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba. (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz. Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező puzzle-darabokra van szükséged.

Alkoss akadálypályát a starttól a célig. A feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét: A) A lónak követnie kell az utat anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz több puzzle-darabbal, lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy (bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt! B) 3 puzzle-darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J akadályokkal). Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik irányba menjél tovább. A lóval azonban „menni kell az áramlással”. Tilos éles kanyarokat tenni, az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles kanyart. C) Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle-darabok sorrendjére. Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két lehetséges útja van. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány sorrendjében! D) A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt (kérdőjelet mutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle-darabok helyes elhelyezése megmutatja a kezdőpontot és a célt. Minden feladványnak egy megoldása van, amit megtalálsz a füzet végén.

Kiadó: Smart Games, doboz mérete: 29 x 24 x 6 cm

Az oldal tetejére