Nézd meg az alábbi videót!
Ismerkedj meg vele közelebbről!
Ki és hogyan játszhat a STEM Code and Go programozható robot egérrel?
A STEM Code and Go programozható egérrel már 4-5 éves kortól játszhatnak a gyerekek. A készlethez járó útmutatóban lépésről lépésre mutatjuk be, hogyan lehet az egeret programozni az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig.
A robot egér programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A hátán lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordul. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 40 különböző lépést programozhatsz bele, amit a szintén a hátán lévő programozás gombbal hajt majd végre. Colby, a robot egér megjegyzi a már betáplált utasításokat, így több lépcsőben programozhatod, kiegészítheted a korábban beírt parancssort újabbakkal, anélkül, hogy az egész programot az elejétől kellene beütögetned.
A készlet tartalmaz egy 16 lapból, válaszfalakból és alagutakból összeépíthető labirintust is, melyekből különböző nehézségű pályákat építhetsz akár a készletben található feladatkártyák alapján, akár saját ötletből kiindulva.
A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket az egérnek végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be az egeret. Ennek két előnye is van.
- Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni az egeret (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
- A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy az egér helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.
Milyen készségeket fejleszt a STEM Code and Go programozható robot egér?
- programozáshoz szükséges gondolkodás
- probléma megoldás
- előrelátás
- türelem
- kitartás
- térlátás, téri orientáció
- kritikus gondolkodás
Ismerd meg a Learning Resources készségfejlesztő játékokat!
Az angol Learning Resources több mint 30 éve ontja magából a jobbnál jobb játékötleteket, melyek nem csak megunhatatlan játékélményt biztosítanak, de hozzásegítik gyermeked, hogy élmény legyen számára a tanulás. Minden játék célja, hogy a gyerekek magabiztos tudást szerezzenek és úgy érezzék, bármire képesek. A babakortól az iskoláig végigkísérnek a Learning Resources gyönyörű és hasznos játékai. Nézd meg folyamatosan bővülő választékunkat itt >>> és válogass gyermeked életkora, érdeklődési köre szerint!
Termékinformációk
A játék 3 db AAA elemmel működik. A doboz az elemet nem tartalmazza. A játék lenyelhető részeket tartalmaz, 3 év alatt nem ajánlott. A játékhoz részletes magyar nyelvű tájékoztatót adunk. Gyártja: a Learning Resources (UK). Származási hely: EU. Gyártási hely: Kína
Importálja és forgalmazza a CURIOCITY Kft.