Nézd meg az alábbi videót!
Ismerkedj meg vele közelebbről!
Ki és hogyan játszhat a Coding Critters programozható kutyussal?
A Coding Critters programozható kutyussal már 4 éves kortól játszhatnak a gyerekek. A készlethez járó útmutatóban meseszerűen mutatjuk be, hogyan lehet a kutyust programozni az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig. Ha pedig gyermeked elfáradna a programozásban, a kutyust játszó üzemmódba helyezheted, amikor programozás nélkül is kedvére játszhat vele.
A kutyus programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A hátán lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordulattal halad előre. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 30 különböző lépést programozhatsz bele, amit a szintén a hátán lévő programozás gombbal hajt majd végre.
A kutyushoz házikó, labda, csont, fa és tűzcsap is jár, mellyel a nappaliba vagy az asztalra varázsolhatod kertjét, sőt még kis barátja is van, akivel különböző játékokat játszhat.
A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket a kutyusnak végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be a kutyust. Ennek két előnye is van.
- Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a kutyust (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
- A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a kutyus helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.
Milyen készségeket fejleszt a Coding Critter programozható kutyus?
- programozáshoz szükséges gondolkodás
- probléma megoldás
- előrelátás
- türelem
- kitartás
- térlátás, téri orientáció
- kritikus gondolkodás
Ismerd meg a Learning Resources készségfejlesztő játékokat!
Az angol Learning Resources több mint 30 éve ontja magából a jobbnál jobb játékötleteket, melyek nem csak megunhatatlan játékélményt biztosítanak, de hozzásegítik gyermeked, hogy élmény legyen számára a tanulás. Minden játék célja, hogy a gyerekek magabiztos tudást szerezzenek és úgy érezzék, bármire képesek. A babakortól az iskoláig végigkísérnek a Learning Resources gyönyörű és hasznos játékai. Nézd meg folyamatosan bővülő választékunkat itt >>> és válogass gyermeked életkora, érdeklődési köre szerint!
Termékinformációk
A játék 3 db AAA elemmel működik. A doboz az elemet nem tartalmazza. A játék lenyelhető részeket tartalmaz, 3 év alatt nem ajánlott. A játékhoz részletes magyar nyelvű tájékoztatót adunk. Gyártja: a Learning Resources (UK). Származási hely: EU. Gyártási hely: Kína
Importálja és forgalmazza a CURIOCITY Kft.