Az oldal megtekintésével elfogadod a cookie-k használatát. További tudnivalókat itt olvashatsz »

10.690 Ft
500 Ft azonnali kedvezmény regisztrációért
Ingyen szállítás 40.000 Ft-tól
5% Törzsvásárlói kedvezmény 60.000 Ft vásárlás felett

Megnéznéd? Kipróbálnád? Személyesen vennéd át? Látogass el bemutatótermünkbe!

CURIOCITY Bemutatóterem, átvevőpont Budafoki út 31.

(Kattints a képre, nézd meg a videót, mi mindennel várunk!)

Címünk: XI. Budafoki út 31. 

Nyitva tartás: H-P 10-18 óráig

Botley programozható padlórobot kiegészítő készlet Learning Resources

Elérhetőség: Raktáron
Futárszolgálattal várhatóan ekkor kapod meg: 2024. november 25.
Szerezhető CC pontok: 214
Várható szállítási díj: 1.290 Ft

Készíts újabb és újabb kihívásokat a Botley programozható robothoz!

Ezzel a kiegészítő készlettel további érdekes akadálypályákat építhetsz. Találj ki jobbnál jobb pályákat és programozd be Botley robotodat, hogy végig menjen rajta, majd gyűjtsd be az elismeréseket!

A készlethez ötletfüzet is tartozik, hogy ráhangolódj az építkezésre és lendületet kapj, hogy te is kitalálj újabbakat.

A kiegészítő készletet mind a legújabb Botley 2.0 robottal, mind az első változatával egyaránt használhatod.

Olvasd el az alábbi részletes leírást, hogy megtudd, mi mindent tudsz játszani Botleyval, valamint azt, hogy mennyi érdekes és hasznos dolgot tanulhatsz meg közben.

Botley-val akár már 5 éves kortól játszhatnak a gyerekek, de nagyobb, 8-10 éves gyerekek számára is élvezetes játék és komoly kihívásokat tartogat a hozzá tartozó programozási feladatok révén.

 FONTOS! Ez a készlet egy KIEGÉSZÍTŐ készlet, azaz magát a robotot NEM tartalmazza.

10.690 Ft
Kedvenceim közé teszem

Nézd meg az alábbi videót!

Ismerkedj meg vele közelebbről!

Programozható robotot szeretnél és megtanulnád a programozás alapjait, de nem szeretnél egész nap a számítógép vagy az okok kütyük előtt görnyedni? Ismerd meg Botley-t, a programozható padlórobotot, amellyel számítógép és programnyelvek ismerete nélkül is megtanulhatod a programozás alapjait, illetve az ahhoz szükséges gondolkodást.
Botley-t a hozzá tartozó távirányító segítségével programozhatod, a készletben található akadályokkal és kiegészítőkkel egyre összetettebb programokat készíthetsz.
Nézd meg ezt a videót, ismerkedj meg a második generációs Botley-val, utána pedig elmondjuk, mi mindent tudsz vele játszani és mi található a dobozban.
 

Ki és hogyan játszhat a Botley 2.0 programozható padlórobottal?

Botley 2.0 programozható robottal akár 5 éves kortól játszhatnak a gyerekek, de rengeteg összetett feladatra is képes, amely 8-10 éves gyerekek számára is élvezetessé és hasznossá teszik. A készlethez járó útmutatóban lépésről lépésre mutatjuk be, hogyan lehet programozni a robotot az egyszerű feladatoktól az összetettebbekig.

A robot programozása rendkívül egyszerű, nem igényel programozó tudást, sőt számítógép se kell hozzá. A távirányítón lévő gombok segítségével előre-hátra közlekedik ill. jobbra-balra fordul 90 vagy 45 fokban. A különbség a távirányítós játékokhoz képest az, hogy akár 150 különböző lépést programozhatsz bele, amit befejezés után áttölt a robotba, aki végrehajtja azt. Botley, a robot megjegyzi a már betáplált utasításokat, így több lépcsőben programozhatod, kiegészítheted a korábban beírt parancssort újabbakkal, anélkül, hogy az egész programot az elejétől kellene beütögetned.

Botley-val nem csak egyszerű programozói feladatokat tanulhatsz meg és gyakorolhatsz, de olyan, az összetettebb programokhoz tartozó lehetőségeket is kipróbálhatsz vele, mint az ismétlődő ciklusok (loop-ok) vagy az ún. if/then (ha/akkor) feltételeket. A készlet tartalmaz 6 lapból álló pályát, és különböző tárgyakat, mellyel különböző kihívások elé állíthatod Botley-t és persze saját programozói tudásodat is, akár a készletben található feladatkártyák alapján, akár saját ötletből kiindulva.

Botley tárgy észlelő és nyomkövető szenzorral is rendelkezik, melyek rengeteg lehetőséget kínálnak ahhoz, hogy Botley képes legyen a külvilágban tájékozódni, amit programjaidban is kihasználhatsz. Botley-hoz felcsatolható robot karok is tartoznak, melyekkel tárgyakat is képes mozgatni. 

A játék fontos részét képezik a programkártyák, amelyek azt a célt szolgálják, hogy gyermeked előre kigondolja azokat a lépéseket, amiket a robotnak végre kell hajtania, majd miután egymás mellé tette a kártyákat, a kártyák alapján programozhatja be a robotot. Ennek két előnye is van.

  • Az egyik, hogy a gyerkőc sokkal könnyebben tudja a már lefektetett utasítások alapján programozni a robotot (kisebb gyerekeknek nem egyszerű 3-4 lépésből álló műveletsort megjegyezni, de a nagyobbaknak is kihívás 5-10 lépéses utasítássort fejben tartani)
  • A másik, hogy a lerakott kártyák segítségével könnyen ellenőrizheti, hogy a robot helyesen hajtotta-e végre az utasítás sort. Ha esetleg nem, könnyen kiderítheti, vajon a program volt-e eleve hibás (a lerakott kártyák alapján) vagy rosszul lett beprogramozva a kívánt utasítás sor.

Milyen készségeket fejleszt a Botley, a programozható robot?

  • programozáshoz szükséges gondolkodás
  • programázási technikák alapjai (loopok, if/then feltételek)
  • probléma megoldás
  • előrelátás
  • türelem
  • kitartás
  • térlátás, téri orientáció
  • kritikus gondolkodás

Ismerd meg a Learning Resources készségfejlesztő játékokat!

Az angol Learning Resources több mint 30 éve ontja magából a jobbnál jobb játékötleteket, melyek nem csak megunhatatlan játékélményt biztosítanak, de hozzásegítik gyermeked, hogy élmény legyen számára a tanulás. Minden játék célja, hogy a gyerekek magabiztos tudást szerezzenek és úgy érezzék, bármire képesek. A babakortól az iskoláig végigkísérnek a Learning Resources gyönyörű és hasznos játékai. Nézd meg folyamatosan bővülő választékunkat itt >>> és válogass gyermeked életkora, érdeklődési köre szerint!

Termékinformációk

Gyártja: a Learning Resources (UK). (LE2937 Botley The Coding Robot Accessory Set)
Származási hely: EU. Gyártási hely: Kína

Importálja és forgalmazza a CURIOCITY Kft.

Az oldal tetejére